Koliko je bitna komunikacija između poljoprivrednika i medija

Objavljeno: 07 feb 2019

I dok se na Zlatiboru uglavnom okupljaju poslovni partneri i saradnici organizatora skupa,  na Tari se okupljaju poljoprivrednici, članovi KLUBA 100 P PLUS,  koji organizuju 15.  po redu zimski seminar farmera. Među brojnim izlagačima bili su predstavnici kako Ministarstva poljoprivrede tako i kompanija koje plasiraju svoju robu i usluge na našem tržištu. Tako su poljoprivrednici mogli da se upoznaju sa ponudama NLB banke, firme ANIG, INGEL, SAVACOP, BIOFORA  i brojnih drugih. Na skupu su govorili i predstavnici ambasade Španije iz koje dolazi značajan broj kompanija učesnica ili njihovih predstavnika. Na kraju skupa učesnicima se obratio Željko Radošević, državni sekretar u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede.

Za nedelju dana koliko traje skup održano je skoro 80 prezentacija,  tako da je program bio izuzetno bogat. Predstavnici NLB banke,  odlučili su se da jedan od svojih termina ustupe uredniku  časopisa Agrobiznis magazin,  koji je poljoprivrednicima ukazao na izazove i mogućnosti u komunikacijama kada je reč o poljoprivredi. Kroz zanimljiv način, uz ilustracije, Goran Đaković govorio je o tome kako poljoprivrednici treba da komuniciraju sa medijima, zašto takve kontakte treba negovati i na koji način a posebno se osvrnuo na udruživanje i digitalizaciju u poljoprivredi:

“Svaki poljoprivrednik trebalo bi da barem četiri puta godišnje odlazi na seminare,  gde će se informisati o aktuelnostima, kako stručnim tako i zakonskim. Takođe, neophodno je da što pre svi registrovani poljoprivrednici imaju svoje elektronske adrese jer je to najjeftiniji, najbrži a uskoro će postati i glavni vid komunikacije”.

Kako je saopštio Marko Stojanović, generalni sekretar Udruženja uvoznika poljoprivredne mehanizacije, u protekloj 2018. godini,  na osnovu informacija i na osnovu podataka Uprave carina u Srbiju je uvezeno poljoprivredne mehanizacije u iznosu od 135 miliona evra, a od toga 100 miliona evra odnosi na novu mehanizaciju i 35 miliona na polovnu mehanizaciju. Prema Stojanovićevim rečima najveća potražnja naših poljoprivrednika je za obnovom mehanizacije i to kombajna, zatim traktora i priključnih mašina. Trgovci poljoprivrednom mehanizacijom i opremom na skupu na Tari su istakli da se značajni poslovi očekuju od aktivnosti kroz IPARD program,  koji je sada već u značajnoj fazi kod nas.

Ukoliko Vam se dopao članak, lajkujte ;) 0
Slučajne vesti

Pošaljite svoj komentar

Najnovije vesti na portalu

Najnoviji komentari


domaćina i domaćica

Svetlana Kovačević: U bolje snabdevenih prodavnicama zdrave hrane...
Slavica: Gde kupiti caj slatku paprat koren...
Svetlana Kovačević: Postovana gospodjo ima puno zahteva iz 2018. radi ...
Žaklina: Zasto nisu svima isplaćene subvencije za 2018. Od...
Svetlana Kovačević: Pratite, biće konkursa sigurno...
Jelena pavlicevic: Da li ima potsticaj za mlade na selu htela bih da ...
pera565: Što se tiče oraha, dosta kasnimo za proizvođač...
mladenovic dragoslav: Zar je moguce da nisu isplacene subvencije za 2017...
Jelena pavlicevic: Htela bi da prosirim farmu sa kravama potrebna su ...
Svetislav: Ja Sam Svetislav Stevanovic is Garasa, bavim se po...