Zašto je dobro ovo povrće, a malo ga ima kod nas

Ilustracija: kineski kupus, foto: pixabay.com. autor: Albert Dezetter
Ilustracija: kineski kupus, foto: pixabay.com. autor: Albert Dezetter

 Kineski kupus je idealan za sve one koji žele da ostanu i postanu vitki, 100 grama kineskog kupusa sadrži samo 15 kalorija. Osim toga lako se vari i ne stvara gasove, sadrži dosta vitamina C, koji štiti od prehlade, sadrži betakaroten koji je dobar za vid i imunitet, bogat  je kalijumom koji je dobar  nerve i srce ali i za probavu.

 Ko ne pije dovoljno mleka, treba dosta da unosi kineskog kupusa, jer on takođe ima dosta kalcijuma, a i gvožđa. Najukusniji je kada se priprema sa uljem od masline ili repice, sa paradajzom i paprikom ili zrnevljem kukuruza.

Inače, bogat je vitaminom A, C, kalcijumom i idealan za dijetne režime jer je siromašan kalorijama.

Ako se kineski kupus želi gajiti kao jesenji usev, seme treba sejati krajem jula, a berba se može očekivati u oktobru ili novembru. Seje se na medjurednom rastojanju od 30 do 50 centimetara. Prilikom proredjivanja kupus treba ostavljati na rastojanju od 30 do 40 centimetara u redovima.

Sve ostalo primeniti kao i kod domaćeg kupusa, pa se sa sigurnosću mogu očekivati pozitivni rezultati, i dobar prinos.