Kroz #OkvirPodrške NLB Banke i Komercijalne banke realizovane kampanje vredne 20 miliona dinara

Ilustracija: Kolačići sreće
Ilustracija: Kolačići sreće

Rekordne 244 prijave na ovogodišnji konkurs #OkvirPodrške NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe, dokaz su koliko je malim biznisima, koji predstavljaju motor razvoja i stub naše nacionalne privrede, neophodna podrška u što lakšem prevazilaženju ekonomskih posledica pandemije koronavirusa.

Kako bi im pomogle da dođu do novih kupaca i što efikasnije nastave poslovanje, banke su za 50 najinovativnijih i najperspektivnijih osigurale profesionalnu marketinšku pomoć u izradi promotivnih kampanja, i zajedno sa medijskim partnerima obezbedile reklamni prostor vredan više od 20 miliona dinara.

Jedan od najinspirativnijih projekata, podržan ovogodišnjim #OkviromPodrške je Kolačić sreće, jedini proizvođač mini poslastica, ispod čije se jedinstvene i hrskave kore nalaze inspirišuće poruke, na teritoriji čitavog regiona.

Kao što smo mi prepoznali potencijal ovog projekta i odmah poslali prijavu, tako smo se nadali da će NLB Grupa prepoznati kvalitet našeg proizvoda. Upravo to se i dogodilo! Iako se oglašavamo preko društvenih mreža i sarađujemo sa influenserima, ovo je za nas sasvim novi vid promocije, koji će, sigurna sam, u velikoj meri doprineti još većoj vidljivosti našeg brenda, kaže Isidora Filipović, jedan od osnivača ove kompanije.

Izazovi sa kojima se mali biznisi susreću u Srbiji nisu malobrojni, a epidemija korona virusa dodatno je otežala njihovo poslovanje. Sabina Simović, menadžer prodaje u kompaniji Xylon, domaćem proizvođaču nameštaja neponovljivih i neočekivanih oblika i formi, smatra da je upravo zbog toga, pomoć koju su mali biznisi dobili od NLB Banke i Komercijalne banke, najbolji „vetar u leđa“ ka većem broju klijenata i dodatnoj stabilnosti u poslovanju.

kompaniji Xylon
kompaniji Xylon

U okviru ovogodišnjeg #OkviraPodrške kampanje malih biznisa su realizovane uz podršku medijskih partnera – Radio televizije Srbije, Blica, Telegrafa, Domaćinske kuće i Agrobiznisa. Pored toga, NLB Banka i Komercijalna banka su malim biznisima, uz podršku partnera iz Alma Quattro, ustupile i bilborde na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije, i obezbedile im oglašavanje na internet pretraživačima, ali i društvenim mrežama.

Projekat #OkvirPodrške pokrenut je prošle godine na nivou cele NLB Grupe. NLB banci ove godine se priključila i nova članica Grupe – Komercijalna banka, a prvim zajedničkim nastupom osigurana je još veća podrška malim biznisima.

Povezano

Iz ove kategorije