Ako smatrate da marketing nije toliko važan kada su u pitanju poljoprivredni proizvodi, onda ste se grdno prevarili. Čak i u vreme kada marketing nije bio poznat u ovom obliku kakav je danas, trgovci su na pijacama hvalili svoju robu što je zapravo na neki način bila preteča savremenog marketinga. Danas u vreme tehnološkog razvoja iskoristite sve mogućnosti koje vam prižaju društvene mreže i internet da reklamirate svoj proizvod.
Pa, ipak uprkos tome čini se da je i danas „pohvala“ od usta do usta i zadovoljni kupci najbolja reklama. I ne zaboravite mušterija je uvek u pravu, čak i kada smatrate da nije, pravite ste da jeste. Jer, zadovoljan kupac će se ponovo vratiti da kupi vaš poljoprivredni proizvod, a usput će povesti još nekog i na taj način širite mrežu mušterija. A, kada imate tržište za siguran plasman svoje robe, onda je sve lakše a zarada sigurna.
Ilustracija: sirevi, foto: Svetlana Kovačević
I ne zaboravite da kupci vole razne akcije i rasprodaje, pa osmislite nešto i na ovu temu. Možda ćete prodavati robu po nešto nižoj ceni, ali ćete sigurno rasprodati sve što ste ponudili, pa će biti zadovoljan i kupac i prodavac.
Međutim, ne treba zaboraviti da sniženje cena jeste najlakši način da se privuku kupci, ali je loš put ka dugoročnom uspehu. Zato rasprodaje ili slične akcije nudite samo povremno da pokažete kupcima koliko su vam važni.