Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija ove godine po četrnaesti put bira, uz pomoć stručnjaka, potrošača i poslovnih partnera, najuspešnije robne i korporativne brendove na domaćem tržištu, ali i najbolje izvoznike (i perpektivne izvozne proizvode), manifestacije, organske proizvode, startap preduzeća i turističke smeštaje.
„Najbolje iz Srbije“ postaje tradicionalna akcija, a priznanja, koja je od 2004. godine ponelo 336 dobitnika u glavnim kategorijama, koriste se kao merilo uspeha i tržišne prepoznatljivosti. Akcija je i ove godine inovirana, kako u pogledu metodologije, kategorija i savremenih načina prijavljivanja i glasanja, tako i u pogledu organizacije sajta i vizuelnog identiteta, komunikacije putem društvenih mreža, nagrada i drugih aspekata.
Da je akcija naišla na dobar odjek među privrednicima govori i podatak da je od početka akcije, zaključno sa prošlogodišnjom (trinaestom), nominovano preko 1850 brendova.
Najbolji će ove godine biti izabrani u 23 kategorije.
Glasanje za najbolje u kategorijama robnih i korporativnih brendova traje do četvrtka, 23. maja 2019. godine.
Da bi se glasalo potrebno je da se poseti sledeća veb adresa: https://www.najboljeizsrbije.com/?action=member&member=signup&confirmation=7eeeabbf54c26b4ec2ceec8bd2451bb1&id=s2498
Prilikom glasanja treba obratiti pažnju na sledeće:
1.U svakoj kategoriji može se glasati samo za jedan brend.
2.Može se glasati za najbolji brend u svim kategorijama, ili dati glas samo u određenim kategorijama.
3. Glasanje je anonimno.