Promotivne kampanje vredne više od 20 miliona dinara uspešno su realizovane za 50 malih biznisa, čime je i zvanično završen ovogodišnji #OkvirPodrške NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.
Na ovaj konkurs, pokrenut sa ciljem pružanja podrške lokalnim preduzetnicima, malim i mikro preduzećima u oporavku od ekonomskih posledica pandemije koronavirusa, prijavila su se rekordna 244 biznisa.
Za one najinovativnije i najperspektivnije obezbeđena je profesionalna marketinška podrška u izradi kampanja, koje su realizovane u medijima, na internet pretraživačima i društvenim mrežama, ali i na bilbordima na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije.
Jedan od 50 biznisa koji je dobio podršku u predstavljanju svojih inovativnih prozvoda široj populaciji je i PirateArt, inovativni startup koji se bavi 3D štampom nesvakidašnjih estetskih obloga za proteze nogu za osobe sa invaliditetom.
Arsen Arsenović, jedan od osnivača, ističe da iako mladi preduzetnici u Srbiji imaju pravo na pojedine olakšice u poslovanju, za dalji razvoj malih biznisa, koji predstavljaju jedan od ključnih stubova razvoja privrede, nephodno je da takvih olakšica bude što više. Zbog toga je, kako kaže, značaj projekta kao što je #OkvirPodrške ogroman.

„U našoj zemlji postoji mnogo ljudi koji bi svojim kvalitetnim idejama mogli da doprinesu razvoju čitave ekonomije, i drago mi je da su banke prepoznale značaj naše dobronamerne ideje, a to je da menjamo svet oko sebe svakim svojim korakom“ napominje Arsen i dodaje:
„Svi smo različiti, treba gledati kakav je ko čovek, bez obzira na veroispovest, seksualnu orijentaciju ili — hendikep. Izradom upadljivo ukrašenih proteza, želimo da istaknemo da su ljudi sa invaliditetom kul zato što su drugačiji, a ne uprkos tome. U jednoj takvoj misiji, svaka pomoć je dobrodošla i značajna“.
Projekat #OkvirPodrške prepoznao je i zalaganje Vesne Rusić, osnivača i direktora klastera za tradicionalne zanate Re:Crafts, koji je za 10 godina postojanja, relizovao 30 projekata i predstavio Srbiju na 30 međunarodnih konferencija u oblasti zanatstva i ženskog preduzetništva.
„Stub poslovanja brenda Re:Crafts su tailor-made, odnosno rešenja prilagođena potrebama svakog pojedinačnog kupca i klijenta – baš onakva kakva NLB Banka i Komercijalna banka nude kroz svoj projekat #OkvirPodrške. Takav vid podrške je upravo ono što je potrebno malim biznisima u prevazilaženju posledica pandemije“, navodi Vesna.
Projekat #OkvirPodrške pokrenut je prošle godine na nivou cele NLB Grupe. NLB banci ove godine se priključila se i nova članica Grupe Komercijalna banka, a prvim zajedničkim nastupom osigurana je još veća podrška malim biznisima, uz nesebičnu podršku medijskih partnera – Radio televizije Srbije, Blica, Telegrafa, Domaćinske kuće, Agrobiznisa i Alma Quattro.