Vinska vizija Otvorenog Balkana među najboljim na sajmu u Veroni

Vinska vizija Otvorenog Balkana (Wine vision by Open Balkan) treću godinu zaredom nalazi se među najboljim svetskim vinarima na sajmu Vinitaly u Veroni gde promoviše vrhunska vina Srbije i regiona, destilerije, kao i bogatu balkansku gastronomsku tradiciju, saopštila je Privredna komora Srbije (PKS) i navela da će četvrti sajam Vinska vizija OB biti održan u Beogradu od 22. do 25. novembra.

Vinitaly je jedna od najprestižnijih svetskih izložbi vina, a posetioci Wine vision paviljona imaju priliku da do 9. aprila probaju autohtone sorte vina, naše rakije, kao i pažljivo osmišljena jela, kombinaciju tradicionalne i savremene srpske kuhinje.

Direktor Sektora marketinga i edukacije u PKS Marko Obradović rekao je da Privredna komora sa partnerima po treći put nastupa na sajmu Vinitaly u Veroni, predstavljajući sajam Wine vision by Open Balkan koji će četvrti put biti održan u Beogradu od 22. do 25. novembra.

– Ovo je rezultat strateške saradnje sa Vinitaly sa kojim zajedno radimo na dovođenju međunarodnih kupaca u Beograd, koristeći njihovu globalnu mrežu kontakata. Nakon Verone, sledeća stanica je Kina, Šenžen, gde zahvaljući partnerima, nastavljamo promociju sajma, srpskih vina i rakije – rekao je on.

Prema njegovim rečima, važno je da veliki inostrani kupci imaju priliku da probaju naša vina i rakije, da se lično uvere u njihov kvalitet i potencijal, jer je to najbolji put ka novim tržištima.

Na sajmu su i predstavnici Saveza vinara i vinogradara Srbije, kao i Saveza proizvođača rakije Srbije, a predsednik Savez vinara i vinogradara Srbije Stevan Rajta je rekao da će vinari i vinogradari iz Srbije na ovoj velikoj izložbi promovisati više od 100 naših etiketa najboljih vinarija iz svih regiona Srbije.

– Već prvog dana sajma na naš paviljon dolazi dosta profesionalnih kupaca koji se interesuju za srpska vina i rakije. Naša prezentacija u Veroni već je postala tradicionalna. Pored vina želimo da predstavimo i rakijsku scenu Srbije, jer rakija postaje jedan od glavnih brendova ne samo kod nas nego u svetu. Od jutros smo imali veliki broj poseta ne samo kupaca iz Italije već iz SAD i Južne Amerike – naveo je on.

Dodao je da su i naši kuvari priredili razna iznenađenja, a svaki dan pripremaće se različite vrste najukusnijih domaćih tradicionalnih jela.

Predstavnik Food Vision Uroš Urošević istakao je da gastronomska vizija Otvorenog Balkana za sve posetioce sajma priprema svaki dan više od 1.000 zalogaja među kojima su pašteta od banatske pačetine sa oblačinskom višnjom, mus od kozijeg sira sa fruškogorskim tartufima, vojvođanski kulen i naša tradicionalna urnebes salata.

– Tu je i nezaobilazni užički pršut sa sirom i pestom od sremuša, kao i još mnogo drugih iznenađenja za sve posetioce sajma – rekao je on.

Vinitaly svake godine okuplja najznačajnije igrače iz sveta vinske industrije, podstičući saradnju, razmenu znanja i širenje tržišta.

Uz hiljade izlagača i posetilaca iz celog sveta, ovaj sajam je i izuzetna platforma za zemlje da predstave svoje vinsko nasleđe i inovacije.

Ovogodišnji, 57. sajam okupio je u Veroni oko 4.000 kompanija, više hiljada profesionalnih kupaca iz Italije i još 140 zemalja, a osim predstavnika iz Evrope tu su i delegacije SAD, Kanade, Kine, Brazila, Indije, Singapura, Japana, Južne Koreje.

 

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca

Reklamni prostor