Vrag ljuti sosovi

Vrag ljuti sosovi, nastali su iz hobija i ličnog zadovoljstva, gde se ne štedi ni na sastojcima ni na dobrom ukusu. Neizostavan sastojak svakog od njih su ljute paprike koje uzgajamo od semena do sosa, kako bi do vaših čula stigli samo najbrutalniji ukusi. Napravljeni su za sve vas koji već volite ljuto i vas koji još uvek niste upoznali svoju ljubav na prvi zaljut. Oko Vraga se, na naše zadovoljstvo, okupilo baš dosta ljudi sa dobrim ukusom, a mi pažljivo slušamo vaše utiske i trudimo se da uvek budemo još bolji!

Naš cilj je da pravimo sosove koji su pre svega ukusni, zatim zanimljivi i za kraj dovoljno ljuti. U našoj ponudi imate umake različitih ljutina i svako može da nađe barem jedan koji će mu postati omiljen.

Za sve naše sosove urađene su analize proizvoda koje potvrđuju da su oni bezbedni i ispravni.

Mladi preduzetnik iz Smederevske Palanke pravi domaće ljute soseve od sopstveno gajenih paprika neobičnih voćnih kombinacija. Ideja je jednostavna – svaki obrok treba da bude zabavan i drugačiji.

David Vučen iz Smederevske Palanke i Vanja Ivanović stoje iza brenda „Vrag Ljute Sosovi“, malog proizvođača koji je u poslednjih nekoliko godina privukao pažnju ljubitelja pikantne hrane širom Srbije. Njihovi proizvodi nastali su iz hobija i strasti prema kulinarstvu, a danas predstavljaju pažljivo izrađene kombinacije paprike, voća i začina.

Od kolekcije semena do jedinstvenih ukusa

„Imamo više od 80 različitih sorti ljutih paprika koje smo nabavili iz celog sveta – kupovali smo ih, razmenjivali i uzgajali sami,“ objašnjava David. „U početku sam ih gajio jer su mi bile zanimljive, ali kako se količina povećavala, došla je ideja da od njih pravimo proizvode.“

Tako je tokom pandemije koronavirusa nastao Vrag Ljuti Sosovi, brend koji danas nudi sedam različitih soseva – od blagih do izuzetno ljutih. Među najpopularnijima su BBQ sos, kupina, malina, ananas, kajsija, klasični paradajz i crni beli luk. Svaki ima svoj karakter, a zajedničko im je da se prave od pažljivo odabranih pet sorti paprika koje sami uzgajaju i zamrzavaju neposredno posle berbe, kako bi sačuvali pun ukus.

Prodaja na bazarima i putem interneta

„Naše proizvode prodajemo uglavnom na bazarima i manifestacijama malih proizvođača hrane,“ kaže David. „Trenutno radimo i na web sajtu koji bi trebalo da bude gotov do kraja godine. Osim toga, aktivni smo i na Instagramu, gde nas kupci lako mogu pronaći.“

Iako je „Vrag“ počeo kao dodatni posao, David ističe da se sve više posvećuju razvoju brenda. On je inače zaposlen u organizaciji Razlivalište, koja sprovodi programe podrške mladim preduzetnicima, uključujući Social Impact Award. „To što radim i ovaj posao sa sosevima zapravo se lepo dopunjuju. Učim mlade preduzetnike, a i sam prolazim kroz to iskustvo,“ dodaje on.

Filozofija ukusa: Svaki obrok treba da bude zabavan

Kada ga pitamo koji sos bi preporučio uz pileće belo meso, David se osmehuje:

„Ako volite kombinaciju slatkog i ljutog, sos od maline ili kupine je pravi izbor. Ako ste više za jače ukuse, onda je crni beli luk sa fermentisanim belim lukom pun pogodak.“

Ipak, kako kaže, suština nije u pravilima već u eksperimentisanju:

„Naša filozofija je da svako jelo treba da bude zabavno. Nema potrebe da čuvate sos za posebne prilike – svaka prilika može da bude posebna ako se igrate ukusima.“

Biznis koji raste korak po korak

David naglašava da se njihov biznis razvija postepeno i održivo:

„Nismo dobili neku veliku investiciju. Radimo sve sopstvenim snagama, korak po korak, poštujemo sve propise i trudimo se da stvorimo nešto od čega ćemo sutra moći da živimo.“

Za kraj, poruka ovog mladog preduzetnika je jednostavna – uživajte u hrani, istražujte ukuse i ne plašite se da dodate malo ‘vraga’ svakom obroku.

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca

Reklamni prostor