Uskoro forum o voćarstvu

Fruitnet forum održaće se u Beogradu 21-22. novembra i namenjen je onima koji žele da saznaju više o tome šta će međunarodno tržište zahtevati od njih u budućnosti.

Stručnjaci za međunarodnu trgovinu svežeg voća i povrća doći će u Beogradu krajem ovog meseca da podele svoje izuzetno znanje o toj grani industrije sa delegatima Fruitnet foruma za Jugoistočnu Evropu. Događaj koji se održava u hotelu Hyatt Regency 21-22. novembra, okupiće glavne međunarodne kupce i vodeće proizvođače-izvoznike kako bi istražio nove mogućnosti za nabavku svežeg voća i povrća iz regiona.

Na programu ovogodišnje konferencije učestvuju Greenyard, Total Produce, Eurogroup/Rewe, Norton Folgate (deo grupe Poupart), Cool Fresh International, European Berry Growers i Pureberry Fruits Rouge.

Delegati koji prisustvuju ovom događaju imaće priliku da saznaju o potrošačkim trendovima koji od trgovaca zahtevaju da poboljšaju svoju ponudu i predstave je kroz nove i inovativne kanale.

Uz proizvodnju svežih proizvoda pod rastućim pritiskom da se pruži veća vrednost u područjima kao što su pogodnost, organska proizvodnja, raznovrsnost i ukus, Fruitnet forum će analizirati najnovije tržišne trendove iz perspektive Jugoistočne Evrope.

Ilustracija: maline, foto: Domaćinska kuća
Ilustracija: maline, foto: Domaćinska kuća

Događaj će se pozabaviti i time na koji način dobavljači i prodavci mogu povećati potražnju za svojim proizvodima, poboljšati svoje lance snabdevanja i pružiti korisnicima bolje iskustvo.

„Po treci put smo u Beogradu i prilika da održimo poslovne veze sa industrijom svežeg voća i povrća ovde u Jugoistočnoj Evropi je izuzetno zadovoljavajuća“, izjavio je Majk Novls (Mike Knowles), direktor publikacija za Evropu u Fruitnet Media International.

„Ono što smo nameravali da postignemo kada smo pokrenuli Fruitnet Forum South-East Europe još u 2016. godini, bilo je prvenstveno pružanje uvida, inspiracija i ideja proizvođačima i izvoznicima u regionu, posebno onima koji su želeli da saznaju više o tome šta će međunarodno tržište zahtevati od njih u budućnosti ili onima koji su nameravali da na neki način razgranaju svoj posao – na različita tržišta ili u različite kategorije proizvoda”.

Jedan od partnera ovogodišnjeg događaja je i USAID Projekat za konkurentnu privredu, čime je omogućen nastup 14 proizvođača jabuka i bobičastog voća pod zajedničkim brendom Serbia Does Fruit. Cilj je podrška izvozu ovih kultura, kao i unapređenje konkurentnosti usled sve većih površina zasada. Ovo je bila i tema poslednjeg Eurofruit magazina, sa prilogom Fresh Focus Serbia.

 

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Čajevi za kvalitetniji život

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca