Treba znatno više da ulažemo u promociju i razvoj tržišta

Nova sezona u malinarstvu se bliži, a zbog nagomilanih i višegodišnjih problema intenziviraju se i razgovori i pritisci svih učesnika u ovom sektoru i to posebno oko proizvođačke cene ovo.

Kako za „Politiku“ kaže dr Aleksandar Leposavić, predsednik Naučnog voćarskog društva Srbije, poslednjih meseci, primetan je veći broj poziva kupaca iz inostranstva .

„Podaci o 19.000 hektara proizvodnih površina  ni približno ne odgovaraju realnom stanju i u stvarnosti su za upola manji. Naši tradicionalni kupci to veoma dobro znaju. Zbog toga ovih dana  tragaju za sigurnim dobavljačima u Srbiji kako bi obezbedili kvalitetnu malinu koja se, bez obzira na probleme, kod nas i dalje proizvodi“, rekao je Laposavić.

Zahvaljujući istraživanjima Instituta za voćarstvo iz Čačka i Instituta za onkologiju iz Beograda, sok od maline proizveden u Srbiji 2005. godine bio je proglašen za najbolji na svetu,.

Leposavić smatra da za dobar imidž naše maline rešenja treba tražiti i u angažovanju  dobrih poznavalaca stanja proizvodnje i tendencija na svetskom tržištu.

„Ozbiljne proizvodnje, a malinarstvo kod nas to svakako jeste, treba znatno više da ulažu u promociju i razvoj tržišta. Ta vrsta marketinga u svetu najčešće se organizuje preko nacionalnih saveta u čijem sastavu su najkompetentniji stručnjaci različitih profila“, istakao je Leposavić.

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca

Reklamni prostor