Kako je digitalizacija sve više širi, savetodavne službe, i sami savetodavci, moraju da se edukuju
kako će svoje usluge moći da plasiraju svojim korisnicima, odnosno svojim gazdinstvima. Kanali digitalne
komunikacije postoje samo ih treba iskoristiti.
Srpski farmeri (poljoprivrednici) odnosno mlade generacije mislimo na one do 40 godina, imaju digitalne uteđaje (mobilni telefon, internet, tv, radio). Ovi kanali digitalne komunikacije treba iskoristiti za komunikaciju sa njima, za stručne savete, obaveštenja o novim pravilnicima, uredbama i zakonima resornog ministarsva poljoprivrede.
Većina farmera ima mobilni telefon novije generacije (android, IOS, windows), svi ti uređaji imaju konekcije
sa internetom koja je globalna mreža za informacije. Naši farmeri je koriste za informacije koje se tiču njihove
proizvodnje. Pravi savet u kratkom vremenskom periodu je bitan za njihovu proizvodnju i opstanak, tako da
savetodavna služba pored svojih aktivnosti na terenu, mora da ima i svoj web sajt gde će svojim korisnicima
da da praktične savete iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje. Sama služba mora da ima komunikaciju sa
svojim proizvođačima preko društenih mreža (fejsbuk, google+, twiter i instagram). Ovo je veoma bitno da se
zna da 2 miliona korisnika koristi Fejsbuk kao sredstvo za komunikaciju, i za informisanost.
Takođe treba uvrstiti i Viber, kao direktnu komunikaciju (poruka i poziv su besplatni) za one koji imaju viber
aplikaciju. Sa viberom ste dostupni 24 sata svojim korisnicima usluga i gde im možete pružiti informaciju
odmah.
Postoje toliko kanala za digitalnu komunikaciju ali smo odabrali nekoliko gde je moguće postići veliki napredak
za pravovremene usluge savetodavaca. koje mogu isporučiti samim korisnicima tj. poljoprivrednim proizvođačima.