Analiza tržišta povrća u UAE pokazuje, prema rečima konsultanta Julke Toskić, trend stabilnog rasta uz očekivano dalje povećanje prodaje robe nižeg cenovnog ranga, kao i premijum proizvoda iz uvoza. Sem toga, sve veća svest o značaju zdrave ishrane i aktivnom načinu života odrazila se na dalje jačanje tržišta svežeg povrća iz uvoza. Najzastupljenije sveže povrće u UAE su krompir, paradajz i luk kojima pripada 59 odsto ukupnog tržišta prodaje povrća. Sveže povrće višeg cenovnog ranga kao što su brokoli, karfiol i zeleno povrće, poslednjih godina beleži stabilan rast, pre svega zbog visokih nutritivnih vrednosti.
Kada se govori o tržištu svežeg voća i povrća u Saudijskoj Arabiji treba znati da je ova zemlja vodeća ekonomija na Bliskom istoku sa BDP-om većim od 785 milijardi američkih dolara. Sem toga, više od 33 miliona stanovnika, što je 60 odsto od ukupnog broja stanovnika na Bliskom istoku, Saudijska Arabija je najveće regionalno tržište sa najvišom stopom potrošnje voća i povrća po broju stanovnika i peto po veličini tržište u regionu po veličini tržišta voća i povrća. U ovoj zemlji beleži se rastuća potreba za voćem i povrćem namenjenom daljoj preradi. Za ovu zemlju karakteristično je da broj stanovnika progresivno raste, povećava se prihod po glavi stanovnika, a istovremeno i svest o zdravom načinu života što povlači i povećanje potrošnje svežeg voća i povrća.
Julka Toskić, kaže i da se sve do 2020. godine tržište svežeg paradajza razvijalo polako ali, usled pandemije COVID -19, za ovim povrćem je povećana potražnja, pre svega zbog karantina i pripreme obroka kod kuće. Maloprodajne cene paradajza nisu stabilne i one su u blagom padu zbog velike ponude iz uvoza, pre svega iz Turske, Sirije i Jemena.