Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu , vodoprivredu i šumarstvo objavio je javni oglas za sufinansiranje troškova uvođenja i sertifikacije sistema bezbednosti kvaliteta hrane i proizvoda sa oznakom geografskog porekla u ovoj godini.
Sekretarijat je za ovu namenu obezbedio milion dinara i predvideo da se po ovoj konkursnoj liniji može dobiti minimum 30.000 dinara, a maksimalno 300.000 dinara.
Sufinansira se 70 odsto troškova za izradu elaborata za dobijanje oznake geografskog porekla i laboratorijskih analiza, troškovi sertifikacije poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda sa oznakom geografskog porekla, čiju su kontrolu i sertifikaciju uradile ovlašćene organizacije ove godine i troškovi za uvođenje i sertifikaciju sistema bezbednosti hrane ISO 22000, globalgaap, brc, ifs, fssc 22000, gost -r, halal, kosher, srpski kvalitet.
Pravo da konkurišu imaju fizička lica – registrovana poljoprivredna gazdinstva i pravna lica – preduzetnici nosioci registrovanog komercijalnog poljoprivrednog gazdinstva, zatim privredna društva, zemljoradničke zadruge, udruženja građana i složene zadruge.
Bespovratan novac će se isplaćivati na osnovu ugovora između Pokrajinskog sekretarijata i korisnika novca, nakon odluke o raspodeli novca u skladu sa prilivom novca u budžet AP Vojvodine.
Jedan od uslova je da u momentu isplate novca račun preduzetnika i pravnog lica ne sme biti u blokadi.
Podnosioci prijava (pravna i fizička lica) moraju imati plaćen porez, naknadu za navodnjavanje – odvodnjavanje i izmirene obaveze o zakupu držanih njiva za 2021. godinu.
Takođe, podnosioci prijava po ovom konkursu ne smeju koristi podsticaje po nekom drugom osnovu za iste namene i ne mogu imati neispunjenih ugovorenih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu za poljoporivredu na osnovu ranije potpisanih ugovora. Ne mogu biti povezana lica u smislu člana 62 Zakona o privrednim društvima.
Pravna lica moraju još i da budu razvrstana u mikro i mala pravna lica u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstvo. Zadruge moraju imati i obavljenu zadružnu reviziju