Crna čokolada sa dušom: Priča o brendu “Chocolama” iz Beograda

Suočeni smo sa sve većim izborom namirnica na tržištu, ali kada treba da se okrenemo zdravoj hrani, ipak pozovemo nekoga ko živi na selu za koga provereno znamo kako je proizvod od zemlje došao do naših tanjira.

Sve veći broj ljudi se trudi da kupuje organske namirnice kako bi bili sigurni da je hrana koju jedu bez pesticida.

Često među svakodnevnim obrocima zaboravljamo činjenicu da odlukom o konzumiranju organske hrane, ne biramo samo zdravlje za naš organizam, već biramo da budemo deo boljeg eko sistema. Biramo prirodu.

U samom srcu Beograda, među notama kakaoa i mirisom rastopljene čokolade, nastaje jedan od najzanimljivijih domaćih brendova – Chocolama. Iza njega stoji Ana Todorović, žena koja je crnu čokoladu pretvorila u zdravu strast i način života.

„Mi proizvodimo isključivo crnu čokoladu,“ počinje Ana dok pažljivo preliva gustu smesu preko kalupa. „Naše čokolade se ne zaslađuju belim šećerom, već kokosovim. Cela priča je zamišljena kao zdrava, prirodna i autentična.“

Ideja za proizvodnju nastala je, kako kaže, iz lične potrebe. „Sve je počelo iz zdravstvenih razloga,“ priznaje. „Tražila sam način da ne odustanem od čokolade, ali da bude zdrava. I tako je nastala Chocolama.“

Pet godina kasnije, njen brend se nalazi na policama velikih drogerijskih lanaca, poput DM-a, ali i u brojnim malim prodavnicama zdrave hrane. „Kupci su prepoznali kvalitet i priču. Naša čokolada je za one koji znaju da uživaju, ali i brinu o svom telu,“ kaže Ana.

Crna, snažna i iskrena

U radionici se prave različite vrste crne čokolade – od 70 do 77% kakaoa. „Svaka naša crna ima svoju priču,“ objašnjava. „Neke su organske, pravljene u malim serijama, a neke su konvencionalne – ali svaka ima karakter i prepoznatljiv ukus.“

U poslednje vreme, iz njihove radionice izlaze i novi proizvodi – namazi od crne čokolade, namenjeni i dijabetičarima i svima koji biraju zdraviji način ishrane.

„Radimo sve sami – od recepture do pakovanja. Nemamo uslužnu proizvodnju, nemamo pomoćnike. Kupujemo samo sirovine. Sve ostalo je naše – trud, znanje i ljubav,“ kaže Ana.

Chocolama nije samo čokolada – to je ideja da uživanje može biti zdravo. Da je moguće spojiti ukus, kvalitet i svesnu ishranu.

„Nama je važno da svaki proizvod ima dušu,“ završava Ana. „Crna čokolada nije samo poslastica. To je način da se u svakom danu pronađe trenutak mira – i istine.“

 

 

 

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca

Reklamni prostor