Manifestacija „Prolećni ukus fest” biće održana 31. marta i 1. aprila, u hotelu „Metropol”, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Privredne komore Srbije i Sekretarijata za privredu Grada Beograda.
Državni sekretar u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Velimir Stanojević istakao je da ovakve manifestacije predstavljaju naše izvorne i autentične proizvode.
– Minstarstvo, uz mere koje podstiču primarnu biljnu i stočarsku proizvodnju, „drži” fokus na preređivačkom sektoru. Želimo da napravimo brend koji se zove „Srpski kvalitet”, kako bi se od Dragaša do Horgoša na tržištu mogli pronaći autentični proizvodi biljnog i animalnog porekla – rekao je Stanojević.
Na današnjoj konferenciji za novinare prisutnima se obratila podsekretarka za privredu Maja Bajagić.
– Gastronomski događaji utiču i na povećanje broja turista, kojih je tokom januara u Beogradu boravilo 11 odsto više nego u istom periodu prošle godine. U isto vreme, broj noćenja stranih turista porastao je za 19 odsto, dok je broj domaćih turista u vreme manifestacije „Beogradska zima” porastao za 20 posto. Kada su domaći turisti u pitanju, broj noćenja u januaru je porastao čak za 36 odsto – rekla je Maja Bajagić.
– U maju ćemo imati dve besplatne obuke – iz pčelarstva i organske proizvodnje. Pozivam sve zainteresovane poljoprivredne proizvođače sa teritorije grada Beograda, kao i one koji imaju nameru da počnu da se bave ovim poslom, da nas kontaktiraju i prijave se – poručila je Maja Bajagić.