Dva druga, Nikola Lazić i Dušan Živanović iz Golubinaca, Nikola je veterinarski tehničar, Dušan, ekonomski tehničar, odlučili su se da započnu sopstveni biznis. Nikola voli da kuva, i tu je prepoznao da može da uspe. Kako nam je istakao gastronomija mu je bliska, i tu je našao računicu.
Krenuli su u biznis, imali su svoje resurse, imaju i registrovana poljoprivredna gazdinsta, mašine , sve ono što je potrebno za proizvodnju. Krenuli su sa gazdinstvom, ali nameravaju da otvore i firmu. Krenuli su sa jednim hektarom, ali sledeće godine će proširiti proizvodnju. Uveli su neke inovacije u svojoj proizvodnji. Dokazali su da udruženo mogu da postignu dobar uspeh.
Preko razvojnog fonda Vojvodite uzeli su kredit, i kupili sušaru. Seme su uzimali sa svih strana, čak iz Kazakhstana.
Krenuli su sa proizvodnjom dve sorte paradajza i dva hibrida na jednom hektaru. Sledeće godine, zadržaće se isključivo sorti namenjenom sušenju i jednoj ruskoj sorti paradajza roze boje, po njima najlepšem paradajzu na svetu. Paradajz proizvode u sirovom stanju, sušenom paradajzu i soku od paradajza. Kako nam je istako Nikola, u svojoj proizvodnji ne koriste konzervans, samo običnu so.
Na tržište su izbacili teglice sušenog paradajza od 100 i 240 grama,650 i 1400gr. Paradajz je spakovam u maslinovom i suncokretovom ulju, sa dodatkom sušenog bosiljka. Kako nam ističe Nikola, to je italijanska sorta, blago slatkastog ukusa.
Kako ističe Nikola, ima puno posla, tako da nisu u mogućnosti, da sve rade sami. Unajmljuju i radnike, u zavisnosti od obima posla. Svoje proizvode, proizvode prodaju po picerijama, u suštini kada je u pitanju italijanska kuhinja.
Kako budu rasle površine i obim posla se povećavao, tako će da raste i potreba za radnom snagom. Ali, oni su spremni na to. Polako su krenuli da se predstavljaju tržištu, učestvuju na sajmovima.
Mi smo ih upoznali na sajmu Sajam etno hrane i pića u Beogradu, i njihov štand je bio upečatljiv, privlačio je pažnju posetilaca salma.
U skladu sa interesovanjem i tražnjom njihovih proizvoda, doziraće i količinu delikatesnih proizvoda za koje je naše tržište, posebno kreativne domaćice, poslednjih godina sve otvorenije.