Sajam prehrambene industrije ANUGA 2025

ANUGA, vodeći globalni sajam industrije hrane i pica, održava  se od 4. do 8. oktobra 2025. godine u Kelnu, Nemačka.

Zvanična partnerska zemlja sajma ANUGA 2025 je Koreja, što dodatno ističe globalnu ulogu korejske hrane (K-Fud) i njen rastući uticaj na međunarodnoj gastronomskoj sceni, podržan popularnošću korejske kulture i K-popa.

Cilj nastupa srpskih kompanija je promocija i dalje jačanje izvoza prehrambene industrije Srbije na tržištu Nemačke, kao i Evropske unije u celini, imajući u vidu značaj koji ANUGA ima kao vodeća sajamska manifestacija u svetu, navodi se u saopštenju i dodaje da je ovo i prilika za domaće kompanije da se upoznaju sa najnovijim trendovima, tehnologijama, novim kupcima, dobavljačima, kao i da sagledaju svoju poziciju u odnosu na konkurenciju na svetskom tržištu.

Tokom pet dana trajanja sajma, srpske kompanije imajlesu  priliku da ostvare veliki broj sastanaka sa potencijalnim kupcima, distributerima i partnerima, i da dodatno pozicioniraju Srbiju kao ozbiljnog igrača na globalnom tržištu hrane.

Manifestacija je  održana  na sajamskom kompleksu Koelnmeše GmbH, na površini većoj od 284.000 kvadratnih metara.

Tradicionalno se organizuje svake druge godine i predstavlja centralni događaj za sve aktere globalne prehrambene industrije.

Sajam obuhvata 10 tematskih celina, od kojih je svaka posvećena određenoj kategoriji proizvoda  od gotovih proizvoda, mleka i mlečnih proizvoda, smrznute hrane, mesa i mesnih prerađevina, do organskih proizvoda, alkoholnih i bezalkoholnih pića, pekarskih proizvoda, toplih napitaka i alternativne hrane.

Sajam ANUGA 2025 donosi i veliki broj konferencija i pratećih događaja, a ove godine posebnu pažnju privlači izložba Anuga taste Innovation Show, gde se predstavljaju najinovativniji proizvodi u prehrambenoj industriji, sa akcentom na održivost, nutritivnu vrednost i kreativnost u razvoju novih proizvoda.

Posebni trendovi koji su bili  u fokusu uključuju smanjenje šećera, izbegavanje veštačkih sastojaka, alternativne proteine, iz algi, insekata, gljiva, super hranu, bezglutenske proizvode i povratak drevnim žitaricama.

I ove godine poseban fokus je dat na KOSSER proizvode koji odgovaraju jevrejskim pravilima ishrane čija potražnja je u porastu, kao i HALAL proizvode čija potražnja raste i u Istočnoj i Zapadnoj Evropi.

Kompanije koje poseduju ove sertifikate imaju prednost u pozicioniranju svojih proizvoda i ulasku na različita tržišta, a tokom sajma po prvi put će biti organizovana i specijalizovana Halal konferencija.

 

 

Iz ove kategorije

Pročitajte i

Najčitanije danas

Najčitanije ove nedelje

Najčitanije ovog meseca

Reklamni prostor